Заданыя

Кто что знает

Я знаю английские буквы. Моя
сестра знает французские песни. Его
брат знает песни “Битлз”. Моя тётя
знает русский язык. Мой друг знает
математику. Моя подруга знает русскую
литературу. Мои друзья знают мировую
историю. Все врачи знают химию.
Инженеры хорошо знают информатику.
Дети знают сказки. Студенты знают правила.

Ես գիտեմ անգլերեն տառերը: Իմ
քույրը գիտի ֆրանսիական երգերը։ Նրա
եղբայրը գիտի “Բիթլզ” երգը։ Հորաքույրս
ռուսերենը գիտի։ Իմ ընկերը գիտի
Մաթեմատիկա։ Իմ ընկերուհին գիտի ռուսերեն
գրականություն։ Իմ ընկերները գիտեն աշխարհի
պատմություն։ Բոլոր բժիշկները գիտեն քիմիա.
Ինժեներները լավ գիտեն ինֆորմատիկան:
Երեխաները գիտեն հեքիաթներ. Ուսանողները գիտեն կանոնները։

Кто что читает

Я студент-иностранец. Меня зовут Жак. Я приехал из
Камеруна. Я учусь в университете на подготовительном
факультете. На подготовительном факультете я изучаю русский
язык. Русский язык – очень сложный и трудный. Но я много
занимаюсь каждый день, поэтому я уже неплохо говорю и читаю
по-русски.
Я живу в общежитии. В комнате также
живут мои друзья. Их зовут Ахмед и Девид.
Ахмед приехал из Сирии, а Девид – из
Танзании. Мы вместе учимся и вместе
отдыхаем.
Когда у нас есть свободное время, мы
любим смотреть телевизор, слушать
современную музыку, разговаривать. И, конечно,
мы любим читать. Я люблю читать исторические романы.
Недавно я прочитал роман Александра Дюма “Три мушкетера”.
Александр Дюма – это известный французский писатель. Он жил в
XIX веке. А сейчас я читаю роман Вальтера Скотта “Айвенго”.
Вальтер Скотт – известный английский писатель. “Айвенго” — это
большая, но очень интересная книга. К сожалению, я читаю книги
только по-французски, потому что читать художественные книги
по-русски очень трудно. Мой друг Ахмед читает книги о природе, потому что он очень
любит биологию и географию. Ахмед тоже не читает книги порусски, он читает по-арабски, потому что это его родной язык.
Девид читает немного, потому что он
читает только журналы и газеты “Спорт” и
“Футбол”. Он не любит большие и толстые
книги. Его родной язык английский, поэтому
он читает по-английски.
Я думаю, что читать много очень
полезно. Но я хочу читать книги не только пофранцузски, но и по-русски.
“Кто много читает – тот много знает”, —
говорит всегда наш преподаватель.

Ես օտար ուսանող եմ ։ Իմ անունն է Ժակ է։ Ես եկել եմ
Կամերունի։ Ես սովորում եմ համալսարանում նախապատրաստական
ֆակուլտետում: Նախապատրաստական ֆակուլտետում ես ուսումնասիրում եմ ռուսերեն
լեզուն։ Ռուսերենը շատ բարդ ու դժվար լեզու է ։ Բայց ես շատ
զբաղվում եմ ամեն օր, ուստի ես արդեն լավ եմ խոսում եւ կարդում
ռուսերեն։
Ես ապրում եմ հանրակացարանում. Սենյակում նաեւ
ապրում են իմ ընկերները։ Նրանց անունը Ահմեդ եւ Դևիդ է։
Ահմեդը եկել է Սիրիայից, իսկ Դևիդը ՝ Տանզանիաից։ Մենք միասին ենք սովորում և միասին
հանգստանում ենք ։
Երբ մենք ունենք ազատ ժամանակ, մենք
սիրում ենք հեռուստացույց դիտել, լսել
ժամանակակից Երաժշտություն ևխոսել։ Եվ, իհարկե,
մենք սիրում ենք կարդալ։ Ես սիրում եմ կարդալ պատմական վեպեր։
Վերջերս կարդացի Ալեքսանդր Դյումի “Երեք հրացանակիրները”վեպը ։
Ալեքսանդր Դյուման հայտնի ֆրանսիացի գրող է: Նա ապրել է
XIX դարում. Իսկ հիմա կարդում եմ Վալտեր Սքոթի “Այվենգո”վեպը ։
Վալտեր Սքոթը հայտնի անգլիացի գրող է ։ “Այվենգո”
մեծ, բայց շատ հետաքրքիր գիրք է։ Ցավոք, ես կարդում եմ գրքեր
միայն ֆրանսերեն, քանի որ կարդալ գեղարվեստական գրքեր
ռուսերեն շատ դժվար է ։ Իմ ընկեր Ահմեդը գիրք է կարդում բնության մասին, քանի որ նա շատ
սիրում է Կենսաբանություն եւ աշխարհագրություն: Ահմեդն էլ ռուսերեն գիրք չի կարդում, արաբերեն է կարդում, որովհետև դա իր մայրենի լեզուն է ։
դևիդը կարդում է մի քիչ, քանի որ նա
կարդում է միայն ամսագրեր եւ թերթեր “Սպորտ” և
“Ֆուտբոլ”. Նա չի սիրում մեծ ու հաստ
գրքեր. Նրա մայրենի լեզուն անգլերեն է, ուստի
նա կարդում է անգլերեն.
Ես կարծում եմ, որ կարդալ շատ շատ
օգտակարէ։ Բայց ես ուզում եմ գրքեր կարդալ ոչ միայն ֆրանսերեն, այլև ռուսերեն:
“Ով շատ է կարդում, Նա շատ բան գիտի”, —
միշտ խոսում է մեր դասախոս.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar